فروشگاه محصولات آرايشي و بهداشتي ترك | ايرانيان ديجيتال

همه ما از رشد سريع تكنولوژي آگاهيم و شاهد اثرات و بازخورد هاي آن بر كيفيت زندگي بشريت هستيم . اين رشد سريع فناوري سازمان هاي تجاري را وا داشته كه پيشرفت صنعت خود را با رشد تكنولوژي و تغييرات آن تطبيق دهند ، بدين ترتيب بازار خريد اينترنتي رونق گرفته است در مقاله امروز مي خواهيم در مورد 7 ويژگي كليدي فروشگاه هاي الكترونيكي بحث كنيم.
عصر عصر اينترنت است و در حال حاضر تقريبا همه چيز را مي توان در اينترنت پيدا كرد. همگي اين اعتقاد را داريم كه اينترنت همه جنبه هاي زندگي انسان را ساده كرده است اما خريد آنلاين يكي از پررنگ ترين نمود هاي اينترنت در زندگي انسان مي باشد.
در جهاني كه همگي به فكر صرفه جويي در زمان و هزينه انجام امور خود مي باشند، خريداران شروع به انجام خريدهايشان بصورت آنلاين كرده اند. اين به اين معناست كه اگر شما يك تاجر هستيد كه تلاش مي كنيد خريداران اينترنتي را جذب كسب و كار خود كنيد، بايستي فروشگاه خود را مجهز به ويژگي هاي كليدي اي را كه در زير آنها را معرفي كرده ايم، كنيد:

فروشگاه آنلاين

1-فروشگاه اينترنتي بايد قابل اعتماد باشد :

مشتريان به هنگام خريد آنلاين محصول مد نظر به طور مثال  محصولات آرايشي و بهداشتي ترك ، به علت نديدن فروشنده و محصولات ، صحبت نكردن با او، قابل لمس نبودن اجناس ، عدم امكان تست محصولات و ... احساس آسيب پذيري زيادي مي كنند .در نتيجه اين وظيفه فروشگاه است كه خيال مشتريان را از هر نظر راحت كند و با انجام و رعايت بعضي اصول اعتماد آنها را به دست آورد ، مثلا :    
-گارانتي :
وقتي مي خواهيم ميليون ها نسبت به خريد يك محصول خرج كنيم دلمان ميخواهد خيالمان نسبت به خرابي آن در آينده مطمئن باشد گارانتي اين اعتماد را به مشتري مي دهد كه محصول خريد داري شده داراي كيفيت مرغوب ، با تضمين فروشنده است .
-امنيت سايت :
ثبات و اعتبار يك سايت نكته بسيار حياتي درامنيت آن به شمار مي رود . متاسفانه حتي با نگاه به برخي سايت هاي عادي و حتي بزرگ مي توان فهميد كه مسئولان اين سايت ها توجه چنداني به امنيت آن نمي كنند و اين در حالي است كه اطلاعات شخصي ،اطلاعات مالي و جزئيات مربوط به كارت هاي پرداخت ، حساب و ... بسيار حساس بوده و درز اين اطلاعات بسيار خطرناك مي باشد .
-پرداخت  درب منزل :
كارابران اينترنتي براي سفارش محصول مورد نظر خود ابتدا وارد فروشگاه شده و بعد از مشاهده و بررسي مشخصات محصول ، آن را انتخاب كرده و با وارد كردن اطلاعات شخصي خود همچون آدرس پستي و ... به مرحله پرداخت هزينه مي رسند .از آنجايي كه برخي كاربران اينترنتي به دليل كلاهبرداري هايي كه در فضاي مجازي انجام گرفته به اين فروشگاه ها اعتماد ندارد بنابراين  براي جلب اعتماد اين گونه كاربران از سيسيتم درب منزل استفاده كرده تا كاربران با خيالي آسوده از سايت خريداري كرده و بعد از گرفتن محصول اقدام به خريد كنند .

2-نمايش فروشگاه در موبايل:

خريداران اينترنتي لازم است بتوانند به راحتي محتواي فروشگاه آنلاين شما را در ابزار هاي مختلف ببينند. منظور از ابزار هاي مختلف، موبايل، تبلت و كامپيوتر مي باشد. اين يعني  طراحي وب سايت شما به گونه اي باشد كه محتواي سايت در موبايل، كامپيوتر و تبلت به هم نريزد. لازمه اين امر اين است كه قالب وبسايت شما بصورت رسپانسيو طراحي شده باشد و در هر زمان و هر مكان براحتي بتوان مطالب آن را مشاهده كرد.
قالب هاي قديمي سايت ها آنقدر انعطاف پذير نيستند كه بتوانند نحوه نمايش خود را بر اساس اندازه صفحه نمايش ابزار هاي مختلفي كه امروزه وجود دارند، تطبيق دهند. طراحي رسپانسيو قالب راه حلي بود براي برطرف كردن اين مشكل. طراحي قالب بصورت رسپانسيو حتي بر روي سئوي سايت شما هم تاثير مثبت دارد. خريداران الكترونيكي خواستار اين هستند كه فروشگاه الكترونيكي شما بطور صحيح و بدون وقفه بر وي موبايل هم باز و نمايش داده شود. آنها مي خواهند همانطور كه در كامپيوتر هاي شخصي با وب سايت كار مي كنند و خريد هاي خود را انجام مي دهند، در موبايل هم بتوانند به راحتي اين كار را انجام دهند.

3- دسته بندي دقيق محصولات:

شايد بتوان گفت اولين دغدغه تحليل گران سيستم هاي نرم افزاري فروشگاه الكترونيكي اين است كه امكان دسته بندي محصولات را به چه صورت پياده سازي نمايند. هر فروشگاه آنلايني بايد محصولاتش را بصورت دسته بندي شده به خريدارانش عرضه كند. محصولات و حتي محتويات دسته بندي شده اين امكان را به كاربر مي دهد كه خيلي راحت تر و سريعتر بتواند كالا يا خدمت مورد نظر خود را پيدا كند. دسته بندي محصولات باعث مي شود فروشگاه آنلاين شما محتوايي ساختار يافته داشته باشد و اين امر مزاياي زيادي دارد. اين مزايا هم براي مشتري است كه راحت تر محصول مورد نظر را يافت مي كند هم براي فروشنده است كه مديريت وبسايت را راحت تر انجام مي دهد و هم از لحاظ سئو سايت تاثير بسيار زيادي در افزايش رتبه سايت شما در موتور هاي جستجو دارد.

4-منوهاي پيشرفته و جستجوي كاربردي:

از كجا بفهميم فروشگاه الكترونيكي ما كاربر پسند است؟ يك راه ساده اين است كه از تعداد از دوستان قابل اعتماد خود بخواهيم چرخي در فروشگاه الكترونيكي ما بزند. سپس نظر او را جويا شويم. اين روش ساده معمولا ناديده گرفته مي شود ولي مي تواند بازخورد بسيار خوبي به ما بدهد. فروشگاه الكترونيكي شما بايد به گونه اي طراحي شده باشد كه خريد براي مشتري نسبت به خريدش از يك فروشگاه سنتي، راحت تر باشد.
نرم افزاري كه با آن فروشگاه الكترونيكي خود را راه اندازي كرده ايد بايد امكان منوهاي ساده و كاربردي را براي كاربران سايت شما فراهم كند تا كاربران به راحتي بتوانند بخش هاي مختلف سايت را پيمايش و مرور كنند. اگر پلتفرمي كه استفاده مي كنيد اين ابزار را در اختيار شما قرار نمي دهد، زمان آنست كه خود را از لحاظ تجهيزات نرم افزاري به روز رساني نماييد.
منوهاي سايت و ابزار جستجو در سايت نقش كليدي بازي مي كنند. نوار جستجوي سايت بايد به سادگي قابل استفاده باشد و با انواع كلمات كليدي نتايج قابل قبولي به مشتري ارائه دهد. همچنين بايد تدابيري بيانديشيد كه حتي براي مشترياني كه نام محصول مورد نظر خود را نمي دانند، راهكار هايي در نوار جستجو و مهم تر از آن در تابع جستجويي كه برنامه نويسي كرده ايد، ارائه شود.

5-توضيحات دقيق محصولات:

گاهي اوقات در فروشگاه هاي الكترونيكي امكان چت زنده با مسئول فروش سايت وجود ندارد. در اين گونه موارد مهم ترين ابزاري كه مي تواند به كمك فروشگاه بيايد توصيف دقيق محصولات مي باشد. اگر محصولات سايت خود را صادقانه و شفاف توصيف كرده باشيد، اين توصيفات مي توانند به عنوان فروشنده خبره ي سايت شما عمل كند. هيچ چيزي بهتر از اين نيست كه امكان مقايسه ويژگي هاي محصولات مشابه را در سايت خود فراهم كرده باشيد. سيستم مقايسه محصولات ابزار بسيار قدرتمندي است كه كه تاثير بسزايي در فروش محصول به مشترياني دارد كه بين خريد دو يا چند محصول ترديد دارند.
در مورد جزئيات محصولات فراموش نكنيد علاوه بر توصيفات هوشمندانه جزئيات مهم را هم عنوان كنيد. به عنوان مثال جزئياتي مثل تاريخ انقضاي محصول، وزن كالا و ابعاد آن بايد حتما در جزئيات محصول قيد شوند. در صورتيكه براي محصول موجود در فروشگاه، گارانتي و خدمات پس از فروش ارائه مي دهيد، حتما اين موارد را به اطلاع مشتري برسانيد. در نهايت اگر محصولات غذايي مي فروشيد فراموش نكنيد كه تركيبات موجود در محصولات را ذكر كنيد.
در نتيجه ؛ از آنجايي كه در فروش آنلاين خود فروشنده براي معرفي و توضيح محصول حضور ندارد ، بنابراين بايد توضيحات موجود در صفحه محصول بايد به حدي كامل باشد كه به تمامي پرسش هاي احتمالي مشتري پاسخگو باشد . مثلا اگر در صفحه محصول ، كالاي درج شده گوشي باشد بايد تمامي مشخصات گوشي مانند طراحي ، صفحه نمايش ، سخت افزار ، نرم افزار ، دوربين و باتري نوشته شده باشد

6-تصاوير محصولات:

مسلما دلايل زيادي وجود دارد كه افراد زياد از اين اصطلاح استفاده مي كنند كه "يك تصوير به اندازه هزاران كلمه ارزش دارد". با اين وجود اين مورد در مورد فروشگاه هاي الكترونيكي نمود بيشتري پيدا مي كند. زيرا در اين حالت مشتريان دسترسي مستقيم به محصول ارائه شده ندارند و تنها از طريق توصيفات مربوط به محصول و تصاوير آن است كه تصميم به خريد محصول مي گيرند. تصاوير مربوط به محصولات بايد عليرغم كم حجم بودن، كيفيت بالايي داشته باشند و بتوانند جنبه هاي مختلف محصول را به مشتري نمايش دهند. تصاوير متحرك يكي از بهترين گزينه ها براي معرفي محصول مي باشد.
فروشگاه آنلاين ايرانيان ديجيتال اولين فروشگاه منطقه آزاد تجاري ارس ميباشد كه محصولات خود را به صورت وارداتي از كشورهايي نظير تركيه ارمنستان آذربايجان گرجستان روسيه و اوكريان و اتحاده اروپا وارد كشور كرده و محصولات خود را با كمترين سود ممكن به هموطنان عزيزمان اراعه ميكند.اصالت محصول وارداتي از از طرف فروشگاه ايرانيان ديجيتال تضمين ميشود و خريدي راحت از منطقه آزاد را براي مشتريان به ارمغان مي آورد  

7-امكان جست و جوي پيشرفته و سريع:

اگر شما بخواهيد يك محصولي كه به آن نياز داريد را از يك فروشگاه اينترنتي خريد كنيد اولين كاري كه معمولا انجام مي دهيد جستجوي نام محصول در بخش سرچ سايت است و اگر بخش جستجوي سايت به درستي كار نكند يا سرعت پاييني داشته باشد تعداد زيادي از مشتريان خود را به همين دليل از دست خواهد داد پس بخش سرچ فروشگاه بايد كاملا حرفه اي و سريع كار كند تا كاربر بتواند محصولات مورد نياز خود را خيلي راحت و سريع پيدا كند و خريدش را انجام دهد. همچنين جستجوي سايت بايد بر اساس فيلتر هاي مختلفي باشد به عنوان مثال فيلتر هاي قيمت، برند يا رنگ و … مي تواند در جستجوي حرفه اي به كاربر كمك كند.
سايت ايرانيان ديجيتال اين امكان را در دسترس شما قرار داده كه با كمترين مدت زماني به محصول مورد نظر خود دسترسي داشته باشيد

8-ارسال به موقع و سريع سفارشات:

قطعا هر شخص بعد از ثبت سفارش براي دريافت محصول لحظه شماري مي كند و اگر محصول مورد نظرش به هر دليلي در زمان قول داده شده در سايت به دستش نرسد خيلي شاكي خواهد شد و احتمال اينكه ديگر از آن فروشگاه اينترنتي خريد نكند زياد خواهد بود. يكي از مهمترين عوامل موفقيت در كسب و كار هاي اينترنتي عمل به قولي است كه مي دهيد يعني اگر در سايت خود قول مي دهيد كه كالا را  در عرض ۲۴ ساعت به دست مشتري مي رسانيد بايد در عرض ۲۰ ساعت به دستش برسد اگر اين كار را كرديد در كارتان خيلي زود موفق خواهيد شد ولي اگر به جاي ۲۴ ساعت در عرض ۲۵ ساعت به دستش برسد از شما نا اميد خواهد شد و در خريد هاي بعدي خيلي محتاطانه عمل خواهد كرد.در سايت ايرانيان ديجيتال به طور كامل نحوه ي ارسال مرسول ها درج شده كه در روزهاي عادي، سفارش‌ طبق رويه‌ هاي  ارسال مي‌شود. در شرايط ويژه مانند جشنواره‌ها يا روزهاي شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دريافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امكان دارد طبق رويه‌هاي زير صورت نگيرد.

فروشگاه آنلاين

9-ثبت و ارسال سفارش:

ايرانيان ديجيتال سفارشات خود را از شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثناي روزهاي تعطيل ثبت ميكند.سفارشات انجام شده در روزهاي تعطيل نيز در اولين روز كاري رسيدگي ميشود.
در صورت بروز مشكل در فرآيند آماده سازي محصولات از قبيل اتمام موجودي يا انصراف مشتري، مبلغ پرداخت شده طي ۲۴ ساعت آينده به حساب مشتري واريز مي شود.
ايرانيان ديجيتال از تمامي مشتريان خود تقاضا دارد هنگام ثبت نام همه ي اطلاعات خود از قبيل: آدرس، ايميل و شماره تلفن همراه و ثابت خود را دقيق وارد نمايند زيرا اطلاعات ثبت شده به منزله مورد تاييد بودن آنهاست و در صورتي كه اين
اطلاعات به صورت صحيح وارد نشوند، ايرانيان ديجيتال مي‌تواند از مشتري اطلاعات كاملي را درخواست كند.در ضمن مشترياني كه براي تحويل سفارش، نام و آدرس شخص ديگري را مي دهند بايد هنگام دريافت محصول كارت شناسايي
معتبري را به همكاران تحويل دهنده ارائه دهند.

10-اصالت كالا:

ايرانيان ديجيتال اصالت همۀ كالاهاي خود را تضمين مي كند و همۀ آن‌ها را با گارانتي معتبر عرضه مي‌كند. همه ي كالاهاي ايرانيان ديجيتال آكبند و داراي برچسب معتبري هستند كه بيانگر اين است كه هيچگونه دخل و تصرفي در آنها ايجاد نميشود. همه ي كالاهاي ارائه شده در ايرانيان ديجيتال از طريق شركت ها و مبادي قانوني به خصوص گمركات منطقه آزاد ارس وارد كشور مي شود و همه ي اين كالاها بدون كم و كاستي در اختيار مشتريان عزيز قرار مي گيرند.
لازم به يادآوري است كه اصالت كالا تحت تاثير كشور سازنده نيست و اين برندهاي معتبر هستند كه كيفيت كالا را تعيين ميكنند. براي مثال بيشتر كالاهاي موجود در بازار ساخت كشور چين هستند و اين امر بخاطر خط توليد ارزاني است كه در اين كشور رايج است.

11-پشتيباني آنلاين:

گروه ايرانيان ديجيتال با گروهي حرفه اي ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوي شما هستند

12-ارئه تخفيف هاي ويژه:

فروش محصولات آرايشي بهداشتي با تخفيف هاي ويژهاي از استراتژي سايت هايي با منو خريد آنلاين هستند . در اين قسمت به صورت هفتگي يا ماهيانه بخشي  از محصولات پرطرفدار يا پر كاربرد براي  كاربران با تخفيف ويژه اي ارائه ميشود در سايت ايرانيان ديجيتال در منوي پيشنهادات شگفت انگيز محصولات با تخفيف هاي ويژه به فروش ميرسد.

13-احترام به حريم شخصي كاربران:

ايرانيان ديجيتال به حريم شخصي مشتريان خود احترام قائل است و تا حد امكان از آن محافظت ميكند در ضمن تنها مرجع مورد تاييد ايرانيان ديجيتال براي ارتباط با مشتريان خود از طريق سايت WWW.iraniandigital.com ميباشد.

نمايندگي:
ايرانيان ديجيتال هيچگونه نمايندگي در هيچ نقطه‏‌ ي ايران ندارد و تمامي سفارشات از دفتر مركزي واقع در منطقه ي آزاد ارس انجام ميگيرد.
ودر آخر لازم به ذكر است كه كليه شرايط و قوانين ايرانيان ديجيتال منطبق با قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الكترونيك و قانون حمايت از حقوق مصرف كننده است.
آدرس دفتر مركزي:
استان آذربايجان شرقي – منطقه ي آزاد ارس
تلفن تماس
۰۴۱۴۲۰۴۴۰۰۷  (پاسخگويي در ساعات اداري)
۰۹۱۴۵۲۰۳۴۴۹  (پاسخگويي در ساعات اداري)
آدرس سايت ما:WWW.iraniandigital.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.